Święta Rodzina dla Uleńki

Witajcie :)

Dziękuje za odwiedziny i Wasze komentarze pod ostatnim wpisem :)
Gwoli wyjaśnienia dla Artemyszy - druga strona jest wypisana ręcznie - tytuł, data, imię i nazwisko i mail. Takie informacje są potrzebne,( dla osóbek, które pierwszy raz spotykają się z taką formą ) ponieważ takie karty służą między innymi do wymiany. :)

Dziś przychodzę z karteczką na wyzwanie u Uleńki na miesiąc lipiec. Wytyczna tego miesiąca to Matka Boska/ Święta Rodzina - zapraszam na wyzwanie TUTAJ.

Wybrałam opcję Święta Rodzina. Chciałam, by karteczka była w miarę prosta i taka jest. Kolorystycznie poszłam w delikatne brązy i zielenie. Jedynym wzbogaceniem kartki było użycie glittera, stąd leciutki połysk.

Karteczka prezentuje się tak:





I tradycyjnie nie może zabraknąć banerka zabawy :


15 komentarzy :

  1. Bogusiu... właśnie dlatego chciałam zobaczyć tył, ja już kilkanaście wymianek ATC mam na liczniku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymianki ATC, fajna sprawa, ale czy kiedykolwiek się zdecyduję? nie wiem. Na razie będę je robić i kolekcjonować :)

      Usuń
  2. Wspaniała kartka, bardzo nastrojowa i świąteczna.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu! Bardzo Śliczna karteczka - Pozdrawiam Cię Gorąco i miłej niedzieli życzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Krysiu, także pozdrawiam cieplutko i miłego dnia życzę :)

      Usuń
  4. Bogusiu, przepiękna kartka, bardzo nastrojowa. Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana przepiękna kartka..;) Cudo powiem krótko..;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W święta nie moze zabraknąć świętej rodziny. Super karteczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja karteczka jest przepiękna:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka